#212 – Jak zostać DJ-em? (S04E25).

Witamy w kolejnym Shufflecast. W natłoku informacji o Korona wirusie dobrze odetchnąć i posłuchać o czymś innym, np, technologii. Oto co w odcinku:

  • Kącik samochodowy: Drivvo i Mercedes Me.
  • Miesiąc jeżdżę komunikacją miejską w Warszawie i wiem czemu jest tak źle.
  • Składany telefon o jaki chodzi. Prototyp od TCL.
  • Jak zostać DJ-em? Realia zaczynania zabawy muzyką i technologia wokół tego.

#212 – Jak zostać DJ-em? (S04E25).

 
 
00:00 / 1:18:33
 
1X
 

Comments ( 4 )

  1. / Kokolino9667
    Wiadomość dla Damiana, Jeżeli uważasz, że kierowcy są tacy źli, niedouczeni, bez kultury / uprzejmości itd... itp... to proponuję Ci zatrudnić się na okres ok. miesiąca w charakterze kierowcy, po którym zmienisz diametralnie swoją opinie. Odnośnie szarpania i gwałtownego ruszania oraz innych niedogodnościach których doznajesz podczas jazdy to proponuje Ci zapoznać się ze specyfikacją autobusów wyposażonych w automatyczne skrzynie biegów i porozmawiać z którymkolwiek kierowcą. Gwarantuje Ci, że zmienisz swoje zdanie i opinie odnośnie kierowców i autobusów. ” Pan Bóg chcąc ukarać pewnego mężczyznę i kobietę nakazał mężczyźnie wozić ludzi, natomiast kobiecie nakazał uczyć dzieci ludzi których owy mężczyzna miał wozić. ” Ta opowieść ukazuje właściwie prace z ludźmi. Na koniec dodam, że jestem kierowcą komunikacji miejskiej
    • / Slawek Agata
      Cześć. Skoro mówisz o specyfikacji itd to podziel się z czego wynika to co Damian wskazał. To będzie fajny głos w dyskusji. Pozdrawiam.
      • / Kokolino9667
        Aby pasażer odczuwał działanie klimatyzacji to wszystkie okna i drzwi muszą być zamknięte, co w przypadku komunikacji miejskiej gdzie odległość pomiędzy przystankanami wynosi ok. 450 m jest problemem, inaczej jest w samolotach, pociągach czy w autobusach dalekobieżnych. Odnośnie szarpanania to winny nie jest kierowca, przebieg roczny autobusu miejskiego to ok. 60000km, (1,5 długości równika ) natomiast automatyczna skrzynia biegów wymaga wymiany oleju itd...itp... co w firmach stanowi problem, firmy tną koszty tam gdzie mogą ( klimatyzacja, skrzynie biegów, sprzątanie ) i to skutkuje takim a nie innym odbiorem przez pasażerów. Pamiętajcie, że autobusem kieruje kilku kierowców, i każdy ma to gdzieś, On przychodzi do pracy od do i więcej go nie interesuje, a firma której to jest obowiązek ma to gdzieś bo to są koszty ( i to nie małe ). W autobusach ( oraz ciężarówkach ) kierowca sporadycznie używa hamulców, w połączeniu z niewłaściwą obsługą skrzyni biegów skutkuje szarpaniem. Środek ciężkości w autobusie znajduje się wyżej aniżeli w samochodzie osobowym, ponadto pasażer jest o wiele miej zabezpieczony aniżeli w pojeździe osobowym dlatego odczucia są zupełnie inne ( Bartek poruszył częściowo ten problem, szacun dla niego ). Przepraszam za chaotyczność ale aby właściwie odnieść się do tematu musiałbym napisać wiadomość na kilku stronach formatu A4
    • / Slawek Agata
      I jak to jest z tą klimatyzacją w komunikacji miejskiej?

Leave a reply